Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
25 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 10/02/14
Παίζουμε με ζωντανό σχολιασμό και εικόνα από το Δημήτρη Καρέτσο το Outlast στο PlayStation 4.



Πήρατε Pampers για μωρά ή για μεγάλους;
το παιχνίδι τα σπάει!!
θέλουμε κι'αλλα lets play!!!
δημήτρη δεν σε είδα να είσαι σε rage....... γιατίιιιιιιι;;;;;;;;
ειμαι χεσμένος, γι αυτό :P
χαχαχα ήταν συνεχώς σε επιφυλακή :P
Θελουμε συνεχεια με τον Καρετσο να συνεχιζει το Outlast. :P
Παντως η σκηνη που ανοιγεις την πορτα και μπαινεις στην βιβλιοθηκη οπου πεταγεται το πτωμα μας τρομαξε ολους.
Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί....θα τραγουδάει ο Καρέτσος,ήρωας πάντως δεν φοβήθηκε να δείξει στην κάμερα ότι ακόμα και αυτός φοβάται :)
Από τη λεκάνη του μπάνιου έπρεπε να παίζει...
Shit happens!!!
εγώ αγόρασα και μωρομαντηλα παρακαλώ
" ειναι καρφωμενος σε ενα ματσουκι,σαν τον Αθανασιο Διακο ενα πραμα¨" χαχαχαχαχα
1.47 ολα τα λεφτα...
χαχα κιαλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο επεισης και το slender λεει
Δεν ξερω μονο αν εγω σκεφτομαι ετσι αλλα τα ''τρομαγματα'' που εχουν ως βαση τον αποτομο πολυ δυνατο ιχο για να σε τρομαξουν τα θεωρω απλα σπαστικα διοτι απλα πεταγεσε απο τον αποτομο θορυβο...και η ντορα η εξερευνητρια (που αυτη σε τρομαζει για αλλους λογους) να εμφανιζοταν μπροστα σου αν σου εβαζα 40 decibel βιολι παλι το ιδιο αοτελεσμα θα γινοταν ,,,, δεν το εχω παιξει το παιχνιδι και αυτος ειναι ενας απο τους βασικους λογους διοτι πιο πολυ θα μου σπασει τα νευρα παρα θα με φοβηση...μακαρη να αλλαζει το παιχνδι στην συνεχεια...διοτι σιγουρα θα περιμενο συνεχεια στο Lets Play :p
θέλουμε part2 εννοειται!!! :D
χαχαχααχαα δημητρη και σε εσενα παμπερς εε?εμενα καλα ειτανε οταν εκανα ενα 2ωρο χαχα Part 2 please
χαχαχαχαχαχαχααχ. ντάξει 1-41 σεβασμός !! Συνεχείστε έτσι τα lets play κυρίως σε horror
ωραιο το παιχνιδι απο τη ειδα απο την παρουσιαση πολυ ατμοσφαιρικο και τρομακτικο
Eκεί με τον φύλακα,έπρεπε να κάτσεις να του το κάνεις ένα overclocking το σύστημα ! :D
Καταπληκτικο let's play. Μπραβο για την αυτοθυσια
Τσίρλίπίπί ! :D
Εξαιρετικό το δεύτερο Lets Play. Σαφέστατα απαιτούμε και part 2 με Καρέτσο on camera.
Φοβερή παρουσίαση ακόμα και αν τα απεχθάνομαι αυτά τα παιχνίδια !
Συνεχίστε με τα Lets Play.
Θα το δω κατα της 2 στην τουαλέτα...
Εγω το εχω φτασει λιγο πιο κατω αλλα δεν τη παλευω να το περασω!Μου τη πεφτει ενας με μια χατζαρα!Ειναι πολυ δυνατο το παιχνιδι σε καθε δευτερολεπτο!
αχαχαχ, πολύ ωραίο και διασκεδαστικό παιδιά :)